Moment ...
Shade

Agentka.cz Cílené kampaně  

 

Zadejte svoji profesi a město, např. asistentka praha nebo obchodník brno
Shade

Řízená a cílená kampaň určená pro velmi odborné a specifické pozice

Příhlásit se na Agentku




Zapomněli jste přihlašovací údaje?
Napište Agentce.


Agentčin Blog

Přečtěte si na čem zrovna dělám, co chystám a jak se dívám na trh práce

GDPR je zde!
Upravili jsme naše obchodní podmínky tak, aby reflektovaly novou směrnici EU GDPR (ochrana osobních údajů).  » číst dál

Další články »


Informace z trhu práce

S pracovním portálem Agentka.cz získáte kromě zaměstnanců i cenné informace z trhu práce

Statistiky trhu práce
Měsíční shrnutí měst a profesí, ve kterých se nejvíce hledala práce a výše nabízených platů v krajích ČR

Platy v ČR
Denně aktualizovaný přehled nabízených platů v jednotlivých profesích a lokalitách ČR

Kde je nejvíc práce?
Denně aktualizované počty nabídek práce v jednotlivých českých městech


Odborné pozice

  • Kampaň je vhodná pro hromadné nábory (především technické, logistické a obchodní) připravíme reklamní kampaň na základě předem daného rozpočtu.

  • Kampaň bude spuštěna např. na Agentka.cz, Facebook.com Google.com (adwords), Linkedin.com apod.

  • Kampaň cílí na servery, které navštěvují potenciální kandidáti a kde je osloví, ne plošná inzerce tam, kde to nemá smysl.

Proč cílená kampaň

  • Lidé tráví čím dál tím více času na Facebooku - cílené upoutávky na nabídky práce uvidí právě tam, v prostředí, kde se denně pohybují a důvěrně ho znají.

  • Obsahová síť Google AdSense a Seznam Sklik pokrývá většinu významných českých webů - právě na nich se budou upoutávky na nabídky práce zobrazovat. Zobrazují se tam, kam jsou lidé zvyklí chodit.

  • Cílené kampaně na Seznam a Google jsou velmi efektivní - lidé hledají konkrétní pozici v dané lokalitě a my jim formou PPC (pay per click) kampaně dáme tip na zajímavé možnosti profesního uplatnění.

Využití PPC výhod

  • PPC kampaň má textovou podobu, u Google AdSense může mít navíc i podobu tradičního banneru.

  • PPC kampaň, se zobrazuje na významných webech, pomáhá tak budovat i povědomí o značce/firmě zaměstnavatele. Lidé uvidí název firmy a že hledá nové zaměstnance, tedy firma je úspěšná, když hledá nové lidi.

Jak PPC využijeme

  • Cílení – po dohodě se zadavatelem vybereme vhodnou cílovou skupinu kandidátů, které ukážeme konkrétní nabídky práce, neplýtváme zdroji na oslovování nevhodných kandidátů.

  • Platba za proklik - výkonová reklama – zadavatel platí pouze za kandidáty, kteří mají o pozici zájem a shlédnou inzerát.

  • Velmi kvalitní reakce, kdy uchazeči viděli upoutávku na „svém“ místě na internetu.

Neváhejte nás kontaktovat

obchod@agentka.cz


Vytvořit účet zaměstnavatele na Agentce »

Chcete se na něco zeptat?